onsdag 15 augusti 2007

Höst?

Det känns lite som att sommaren håller på att ta slut. Kanske är det vädret som gör det, för det har ju varit så varmt här länge, men nu har det blivit väderomslag och ligger till och med löv lite här och där. Eller så är det det faktum att jag bara har några veckor kvar här. Försöker boka in möten med folk, och så visar det sig att de är på semester till och med mitten på september, då jag redan kommer att vara hemma i Sverige. Tre månader kan låta långt, men allt är relativt. För mig här just nu, är det alldeles för kort. Så om någon har ett trevligt jobbförslag till mig i Ukraina till våren (jobbar helt säkert i Sverige under hösten), så tas det tacksamt emot. (Inte trodde jag att jag skulle använda bloggen till jobb-sökar-syften, men vad gör man inte när man hemskt gärna vill stanna på en plats, och fortsätta med sådant man påbörjat.)

Inga kommentarer: